Anasayfa > Hobi > Oyuncak Araba

Oyuncak Araba

Oyuncak Araba Nasıl Yapılır

Oyuncak Araba Nasıl Yapılır

Hemde uçan oyuncak araba yapmayı anlatıyoruz. Aşağıda eklemiş olduğumuz video size nasıl uçan oyuncak araba yapılır onu anlatıyor. Malzemeler ise her evde bulunabilen türden.

Nasıl Yapılır

  1. feyzı
    Şubat 10, 2011, 2:12 pm

    ben modıfıyelı araba almak ıstıyorum nasıl alabılırım

  2. serkan
    Şubat 11, 2011, 3:07 pm

    ben arabama (oyuncak) jant yapmak istiorum..

  3. :D
    Haziran 7, 2011, 8:54 am

    ya ben demir araba

  4. Serkan
    Aralık 10, 2011, 4:34 pm

    Arabama Oyuncak Jantı Nasıl Yapcam Yha Yardım :'(

  5. Serkan
    Aralık 10, 2011, 4:38 pm

    serkan :
    ben arabama (oyuncak) jant yapmak istiorum..

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

