Anasayfa > Yemek Tarifi > Labne Peyniri

Labne Peyniri

Labne Peyniri Nasıl Yapılır

Labne peyniri yapmak kolay değildir baştan belirteyim. Burada tarifini versem bile çoğu kimse kıvamını tutturamayacaktır. O sebepten dolayı bu kadar hamarat olmaya gerek yok diyerek aşağıdaki resimi size tavsiye ediyorum. İlla isteyen varsa yorum yollasın yayınlayım kıvamı tutturamayıp zehirlenen olursa karışmayız.

Labne Peyniri Nasıl Yapılır

Nasıl Yapılır

  1. rabia
    Şubat 27, 2011, 4:59 am

    ya ben ama turkiyede yasamiyorum/ ben azeriyim/ ama cok istiyorum ogrenmek burda bulamadim labneyi tatli yapmak istiyorum/ peki tatlida labne yerine bi sey kulanilirmi acaba?

  2. ny1
    Şubat 27, 2011, 1:55 pm

    Merhabalar rabia hanım

    Labne peyniri yerine bir paket krem şantiyi çırparak kullanabilirsiniz.

  3. rabia
    Şubat 27, 2011, 2:17 pm

    ALlah razi olsun kardeşim bende tariflere bakıyorum hepsinde var labne peyniri.bulmadığım için yapamadım tabi) teşekkür ederim canim benim

  4. ny1
    Şubat 27, 2011, 4:39 pm

    Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.

    İyi günler

  5. eda
    Mart 3, 2011, 12:06 am

    labne peyniri nedir tam olarak tariflerin hemen hemen hepsinde var ama ne oldugunu bilmedigim icin yapamiyorum labne peynirinin yerine ne koyabiliiz tskurler

  6. Ceren
    Mart 3, 2011, 12:53 am

    ceren arkadaş yukarıda yazmış labne peyniri yerine krem şanti kullanabilirsin yada hazır labne peyniri alarak kullanabilirsin.

    • eda
      Mart 3, 2011, 8:16 pm

      ok tamam tesekirler yardiminiz icin

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

